11 клас

Добрий день. у зв'язку з карантином будемо працювати дистанційно. опрацьовуватимемо матеріали з історії України за період з 2005 по 2020 роки.

12 березня - 10 квітняІсторія України

Завдання:

1.Опрацювати параграфи підручника з Історії України № 37-42 для тематичного узагальнення та оцінювання.

2.Переглянути відеоматеріали для розширення інформації: 

ТНМК Історія України за 5 хвилин.

Україна у 1991-2000 роках.  

Президентство Ющенка та прем'єрстово Тимошенко.

 Президентство Януковича та Революція Гідності.  

Антитерористична операція (АТО)



3.Виконати проекти за темами:

- Екологічні проблеми України і подолання наслідків Чорнобильської катастрофи.

- Зовнішня і внутрішня загрози суверенітету України в умовах гібридної війни.

- Історія Майданів: від Революції на граніті до Революції Гідності. Виклики часу та їх вирішення.

- Демографічна трагедія України: джерела проблеми та ймовірні шляхи її вирішення.



Тематичне оцінювання: 


тестові завдання:  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=537245до 22 травня 23:00


логічні завдання: тут

 

 


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ


06 квітня - 11 квітня


Тема: "МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ"


І. Дослідити зміст параграфів: №28, 29, 30.



ІІ. Ознайомитись з додатковим матеріалом, вказаним на скан-кодах у підручнику.



ІІІ. Дати відповіді на питання у форматі WORD:

 1) Суть "Холодної війни" її передумови та її методи.
 2) Визначити причини першої та другої Берлінських криз.
 3) Чи були варіанти уникнення Карибської кризи, та які могли бути альтернативи її вирішення?
 4) У чому полягають спільні і відмінні риси між війною у В'єтнамі та війною у Афганістані?
 5) Чому під час "Холодної війни" не не сталось безпосередніх військових дій між США та СРСР?
 6) Які причини (передумови) викликали прагнення провідних країн світу до політики "Розрядки"?
 7) Що таке "Нове політичне мислення" й чим воно було викликане?
 8) У чому полягало історичне значення підписання Заключного акту Наради з безпеки і співробітництва у Європі для світу й України?
 9) Вкажіть переваги і недоліки однополюсної, двополюсної та багатополюсної моделей міжнародних відносин (під полюсами розуміються наймогутніші держави світу).
 10) З якою метою здійснюються терористичні акти ?
 11) За якими ознаками терористичні організації поділяються на течії? Наведіть приклади.
 12) Чи існує державний тероризм? Відповідь аргументуйте за допомогою прикладів.
 13) Чи здатні держави відвернути загрозу терористичних актів у наш час?





ІV. Виконати тестові завдання:  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=480507 до 22 травня 23:00



Виставлятимуться 2 оцінки: 1)за питання, 2)за тести.




13 - 19 квітня

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

 

Тема: "ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА".

 

І. Дослідити зміст параграфів: №32, 33, 34.



ІІ. Ознайомитись з додатковим матеріалом, вказаним на скан-кодах у підручнику.



ІІІ. Дати відповіді на питання у форматі WORD:

1) Визначити позитивні та негативні наслідки використання віртуальної реальності.
2) У чому полягає важливість професії журналіста у нинішній час? Чому вона стала особливо небезпечною?
3) Які головні завдання стоять перед сучасною системою освіти?
4) Які досягнення у дослідженні комічного простору ви вважаєте найважливішими? Поясніть чому саме ці?
5) Як вплинула НТР на мобільність людини?
6) У чому полягає різниця між літературними жанрами: науковою фантастикою і фентезі?
7) Який стиль архітектури ви б вибрали для свого майбутнього будинку: функціональний чи органічний? Поясніть, чому?
8) У чому полягають позитивні та негативні наслідки комерціалізації мистецтва та спорту?
9) У чому полягають позитивні та негативні наслідки глобалізації світу?
10) Які глобальні проблеми людства ви вважаєте першочерговими і чому?
11) Чи може спорт бути поза політикою? Відповідь аргументуйте.
12) Чим на вашу думку привабили глядачів найкасовіші у світі фільми?


ІV. Виконати тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=384141 до 22 травня 23:00



Виставлятимуться 2 оцінки: 1)за питання, 2)за тести.

 

 

 

 

20-24 квітня

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

 

Узагальнення за темами: 

"МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ" та "ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТЯ І КУЛЬУРА"

 

І. Повторення змісту параграфів: №28-35.

 

ІІ. Виконати проект у формі презентації

Теми проектів:
1. Війна у Кореї 1950-1953 років.
2. Війна у В'єтнамі 1955-1975 років.
3. Берлінські кризи 1948 та 1961 років.
4. Карибська криза 1962 року.
5. Війна у Афганістані 1979-1989 років.
6. Ірано-Іракська війна 1980-1988 років.
7. Війна у Перській затоці 1991 року.
8. Індо-Пакистанські війни.
9. Антитерористична війна у Афганістані з 2001 р.
10. Війна у Сирії 2011-2020 років.

11) Компанія "................". Секрети успіху.
12) Найуспішніші люди сучасності. ............ ...............
(обрати одну з найвідоміших компаній, або одного з найуспішніших бізнесменів сучасності і розкрити секрети їхнього успіху)



ІІІ. Виконати тестові завдання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=879120 до 22 травня 23:00


Виставлятимуться 2 оцінки: 1)за презентацію, 2)за тести.

 

  4-8 ТРАВНЯ

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Повторення за розділами: "Україна у перші повоєнні роки" та "Україна в умовах десталінізації" (період з 1945 по 1964 роки).




12-15 ТРАВНЯ
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Повторення за розділами: "Україна в період загострення кризи радянської системи" та "Відновлення незалежності України" (період з 1964 по 1991 роки).



18-22 ТРАВНЯ
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Повторення за розділами: "Становлення України як незалежної держави" та "Творення нової України" (період з 1991 по 2020 роки)








18 ТРАВНЯ


ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ


ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ






2 коментарі:

Топчій Анна сказав...

Проект можна виконувати групою?

Олег Хмелюк сказав...

можна, потім створити презентацію і вказати, хто створив.

Дописати коментар