9 клас

Добрий день. у зв'язку з карантином будемо працювати дистанційно. Пропоную матеріали та завдання з історії України, всесвітньої історії та правознавства.

На період 12 березня - 10 квітня

Історія України.

Завдання:

1.Узагальнення матеріалу за  параграфами підручника №27-35. підготовка до тематичного оцінювання.


2.Ознайомитись з відеоматеріалами: 


3.Створення проектів за темами:

- Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянської України на початку ХХ століття.

- Вплив Греко-католицької церкви на піднесення свідомості населення Західноукраїнських земель.

- Український військово-спортивний рух на початку ХХ століття і його вплив на молоде покоління.



4.Завдання до тематичне оцінювання:

тестові:  ТУТ (до 15 квітня 23:00)

логічні: тут





Всесвітня історія.

Завдання:

1.Опрацювання тем:



- "Китай у другій половині 19 - на початку 20 століття" (параграф підручника №20)

- "Спроби модернізації Османської імперії"  (параграф підручника №21)

-  Підготовка до узагальнення розділу: "Модернізація країн Європи та Америки, пробудження Азії у кінці 19 - на початку20 століття" (повторити параграфи підручника №№12-21)


2.Ознайомитись з відеоматеріалами:

Китай у 19 - на початку 20 ст. (рос.)

Китай у кінці 19 - на початку 20 ст. Уроки пітона Каа. (рос.)

Османська імперія у кінці 19- на початку 20 ст. (рос.)

Османська імперія на пальцях (рос.)


3.Створення проектів за темами:

- утвердження Британського панування у Індії.
- Колонізація Африканського континенту європейськими державами (можна вибрати такі варіанти: а)Велика Британія, б)Франція, в)Німеччина, г)Португалія, д)Італія, е)Бельгія).


4.Завдання до тематичного оцінювання:

а)логічні: тут

б)тестові: ТУТ (до 15 квітня 23:00)



Правознавство

Завдання:


1.Опрацювання тем:

- Злочини та кримінальна відповідальність неповнолітніх. 

(параграф №24 підручника)
на с. 174-176 виконати тести до теми уроку; розвязати правові ситуації, вказати назви злочинів у цих ситуаціях та ступінь їх тяжкості, скласти перелік особливо тяжких злочинів.


- Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх. 

(параграф №25 підручника)
На с. 176 - 177 скопіювати порівняльні таблиці та заповнити їх вміст, на с. 177-178 розподілити правові ситуації на групи з адміністративною та кримінальною відповідальністю, на с. 178 проаналізувати ілюстрації і визначити вид правопорушень, їх ознаки і склад.

- Узагальнення розділу "Неповнолітні як суб'єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин". Повторення параграфів №№15 - 25 для тематичного оцінювання.


2.Ознайомитись з відеоматеріалами:

Цивільне право: тут , тут , тут , тут , тут
Власність неповнолітніх: тут
Захист прав споживачів: тут , тут , тут , тут
Сім', шлюб, права та обов'зки батьків та дітей: тут , тут
Трудове право і неповнолітні: тут , тут , тут , тут , тут
Адміністративне право: тут , тут , тут
Кримінальне право: тут , тут , тут 

3.Завдання до тематичного оцінювання:

а)письмові: тут

б)тестові: ТУТ (до 15 квітня 23:00)






На період з 13 по 17 квітня


ІСТОРІЯ УКРАЇНИ



І.Ознайомитись зі змістом теми: "Зрушення у соціокультурному житі України в середині XIX - на початку XX ст." (параграф №36 с. 246-255 підручника)

Допоміжні матеріали (натиснути назву):  

Українська освіта й наука др. пол. ХІХ ст.   

Культура України з середини 19 століття: освіта, наука, література й мистецтво



ІІ.У ФОРМІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ скласти історичний портрет (скласти опис життя та діяльності) видатних українських вчених та педагогів другої половини XIX - початку ХХ століття.

Особу можна вибрати зі списку (Ілля Мечников, Іван Пулюй, Дмитро Яворницький, Дмитро Багалій, Микола Бекетов, Олександра Єфименко, Христина Алчевська, Софія Русова, Олександр Потебня, Микола Гамалія, Михайло Грушевський, Агатангел Кримський), а можна запропонувати свій варіант



ІІІ.Дати письмові відповіді на питання та виконати завдання і переслати їх У ФОРМІ ДОКУМЕНТА WORD на електронну пошту khmolm@gmail.com, або на Telegram:

1. Пояснити зміст терміну "модернізація" і вказати основні напрямки модернізації суспільного життя.

2. Якими були причини появи феміністського руху, та якими були його прояви у суспільному житті?

3. Визначити основні проблеми у сфері освіти Наддніпрянської та Західної України, використовуючи мапу №7 (с.288).

4. Використовуючи таблицю на с. 247, скласти рейтинг міст, чисельність яких найшвидше зростала з 1867 по 1913 рік. Рейтинг розраховується за кількістю відсотків на які зросла чисельність жителів міста у 1913 році порівняно з 1867 роком.


За виконані завдання ставитимуться 2 оцінки: 1) за презентацію, 2) за письмове завдання.




ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

 

І.Ознайомитись зі змістом теми: "Міжнародні відносини  наприкінці XIX - на початку XX ст." (параграф №22 с. 190-198 підручника).

 Допоміжні матеріали (натиснути назву): 

Всесвітня історія. Міжнародні відносини наприкінці ХІХ на початку ХХ ст.

Всесвітня історія. Міжнародні відносини в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. (Ч1)

Всесвітня історія. Міжнародні відносини в останній третині 19 - на початку 20 ст. (частина 2)

 

ІІ.Дати письмові відповіді на питання та виконати завдання і переслати їх У ФОРМІ ДОКУМЕНТА WORD на електронну пошту khmolm@gmail.com, або на Telegram:

1. Охарактеризувати процес створення Троїстого союзу та Антанти. У чому полягали головні супереності між цими союзами?

2. Як ставились уряди Російської, Німецької та Австро-Угорської імперій до українського питання?

3. Яку ідеї чи думки хотів виразити автор карикатури, зображеної на с.195 підручника?

4. З якою метою провідні держави світу захоплювали якомога більше колоній, та воювали за них?

5. Скласти таблицю міжнародних криз і збройних конфліктів за зразком на с.198 підручника.

 

  За виконані завдання ставитиметься 1 оцінка:  за письмове завдання.

 

 

ОСНОВИ ПРАВОЗНАВСТВА 

(на 13-24 квітня)


І. Ознайомитись зі змістом теми: "Професія "юрист" (параграф №26-27 с. 182-187 підручника).

Допоміжні матеріали (натиснути назву): 

Правознавство 9 клас. Світ юридичних професій.

Моя професія - юрист

Юридичні професії

Професія "юрист" (2 частина)

Є така професія. Прокурор

Є така професія. Суддя


ІІ. Оформити проект У ФОРМІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ з характеристикою діяльності однієї з юридичних професій.

 

ІІІ. Дати письмові відповіді на питання та виконати завдання і переслати їх У ФОРМІ ДОКУМЕНТА WORD на електронну пошту khmolm@gmail.com, або на Telegram:

1.Ознайомтесь з малюнками на с.183, визначте представників юридичних професій на них і поясніть, чому ви так вважаєте?

2. У чому полягає особливість професійної діяльності юристів? Порівняйте цю професію з будь-якою іншою професією.

3. Розв'язати правову ситуацію №3 на с.186 підручника.

4. Розв'язати правову ситуацію №4 на с.186 підручника.

 

  За виконані завдання ставитимуться 2 оцінки: 1) за презентацію, 2) за письмове завдання.

 

 

 21-24 квітня

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

І.Ознайомитись зі змістом теми: "Особливості розвитку культурного життя в середині XIX - на початку XX ст." (параграф №37 с. 256-265 підручника)

Допоміжні матеріали (натиснути назву):  

Культура України з середини 19 століття: освіта, наука, література й мистецтво

Українська культура др. пол. ХІХ ст.  

Культура України у другій половині ХІХ ст. 

Українська література др. пол. ХІХ ст.  



ІІ.У ФОРМІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ скласти історичний портрет (скласти опис життя та діяльності) одного з видатних українських письменників, поетів, композиторів, діячів театру другої половини XIX - початку ХХ століття.

 





ІІІ.Дати письмові відповіді на питання та виконати завдання і переслати їх У ФОРМІ ДОКУМЕНТА WORD на електронну пошту khmolm@gmail.com, або на Telegram:

1. Охарактеризувати умови розвитку культури у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст.

2. Визначити основні літературні напрямки та вказати найяскравіших їх представників.

3. Чи згодні ви з твердженням Михайло Грушевського, приведеним на с.260 підручника про український театр? Відповідь аргументуйте.

4. Який зв'язок між процесами модернізації та розвитком театрального мистецтва?

5. Написати короткий твір (не більше ніж 15 речень) за однією з двох фотографій у нижній частині с.265 підручника.

За виконані завдання ставитимуться 2 оцінки: 1) за презентацію, 2) за письмове завдання.

 

 

21-24 квітня

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

І.Ознайомитись зі змістом теми: "Освіта, наука, технічний прогрес і культура в період "довгого " XІX ст." (параграф №23 с. 202-210 підручника)


ІІ.У ФОРМІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ скласти історичний портрет (скласти опис життя та діяльності) одного з видатних зарубіжних вчених або діячів культури періоду "довгого" XIX століття.

 


ІІІ.Дати письмові відповіді на питання та виконати завдання і переслати їх У ФОРМІ ДОКУМЕНТА WORD на електронну пошту khmolm@gmail.com, або на Telegram:

1. Порівняйте філософські течії ідеалізму й матеріалізму. Чим вони відрізняються? Які вам більше подобається і чому?

2. Чи згодні ви з теорією еволюції Дарвіна та його послідовників? Відповідь аргументуйте.

3. Яке з наукових відкриттів у царині фізики, вказаних у таблиці на с.204-205 ви вважаєте найважливішим для розвитку людства? Відповідь аргументуйте.

4. У чому полягала новизна літературно-мистецького напрямку модернізму порівняно з класицизмом та романтизмом?

5. У чому полягала своєрідність розвитку культури у Японії та Китаї порівняно з європейською?

 


За виконані завдання ставитимуться 2 оцінки: 1) за презентацію, 2) за письмове завдання.





27-30 КВІТНЯ



ІСТОРІЯ УКРАЇНИ



І.Ознайомитись зі змістом теми: "Розвиток живопису й архітектури в середині XIX - на початку XX ст." (параграф №38 с. 266-273 підручника)

 

Культура України з середини 19 століття: освіта, наука, література й мистецтво

Культура України у другій половині ХІХ ст.

Українська культура др. пол. ХІХ ст.




ІІ.Дати письмові відповіді на питання та виконати завдання і переслати їх У ФОРМІ ДОКУМЕНТА WORD на електронну пошту khmolm@gmail.com, або на Telegram:

1. Визначити напрямки українського живопису, та назвати найвизначніших їх представників.

2. Вказати характерні ознаки міської та сільської забудов за даними дослідників.

3. Скласти опис однієї з пам'яток архітектури модерну, зображених на с.270-271 підручника

4. У чому полягали причини змін у міській та сільській забудові на зламі ХІХ-ХХ століть?

5. Скласти таблицю й внести до неї пам'ятки українського живопису, зображені на с.266, 267, 268,  269 підручника та вказати їхніх авторів і напрямки українського живопису.

№ з/п
Пам’ятка українського живопису
Автор пам’ятки
Напрямок українського живопису









За виконані завдання ставитиметься 1 оцінка: 1) за письмове завдання.





27-30 КВІТНЯ


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ



І.Ознайомитись зі змістом теми: Зародження масової культури (с. 211-216 підручника)





ІІ.Дати письмові відповіді на питання  і переслати їх У ФОРМІ ДОКУМЕНТА WORD на електронну пошту khmolm@gmail.com, або на Telegram:

1. Які явища суспільно-економічного життя сприяли зародженню масової культури?

2. Чому індустрія коміксів та кіноіндустрія стали найбільш популярними видами масової культури.

3. Визначити найважливіші зміни у сфері жіночого та чоловічого одягу, та пояснити, чим вони були викликані.

4. Розглянути ілюстрації на с.215 та 216, на яких зображені танці 18, 19 та початку 20 століть. На основі яких ознак, зображених у ілюстраціях, можна зробити висновок про існування масової культури на початку 20 століття?

5. Назвіть 2-3 технічних пристрої, які на ваш погляд є символами народження масової культури. Поясніть, чому саме ці пристрої ви вибрали.



За виконані завдання ставитиметься 1 оцінка: 1) за письмове завдання.

 

 

 

27 КВІТНЯ - 8 ТРАВНЯ

ОСНОВИ ПРАВОЗНАВСТВА

 

І. Ознайомитись зі змістом теми: "Поліціянти (патрульні, дільничні, офіцери поліції)" (параграф №26-27 с. 187-193 підручника).

ІІ.Дати письмові відповіді на питання і переслати їх У ФОРМІ ДОКУМЕНТА WORD на електронну пошту khmolm@gmail.com, або на Telegram:

1.Визначити головні обов'язки працівників поліції.

2.якими принципами керується поліція у своїй діяльності?

3.На які два номери слід зателефонувати, щоб звернутись у поліцію?

4.У яких випадках працівник поліції має право перевіряти документи особи?

5.Вказати граничні терміни адміністративного затримання та попереднього утримання під вартою за підозрою у вчиненні кримінального правопорушення до вмотивованого рішення суду?

6.Яким чином має проводитись допит малолітньої або неповнолітньої особи?




Виставлятиметься одна оцінка за письмове завдання.









4-8 ТРАВНЯ

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ


І. Ознайомитись зі змістом теми: "Традиції і побут української сім'ї у ІІ половині ХІХ - на початку ХХ ст." (параграф №39 с.274-280 підручника).



ІІ. Дати письмові відповіді на питання і переслати їх у формі документа WORD на електронну поштову адресу: khmolm@gmail.com,  або у месенджері Telegram на акаунт @khmolm чи мій номер телефону.



1. До яких соціальних груп населення належали люди зображені на світлинах на с.274 підручника? Чому ви так вважаєте?

2. Як проходила еволюція розвитку сім'ї на території сучасної України у ІІ половині ХІХ - на початку ХХ століття?

3. Яким був статус жінки в українських сім'ях, та чи були відмінності між жінками з різних соціальних груп?

4. У чому полягали особливості гендерного виховання дітей на зламі ХІХ-ХХ століть?

5. Порівняйте особливості праці неповнолітніх на початку ХХ століття і у наш час. Що змінилось, а що не змінилось?

6. Які найбільші зміни відбулись у весільних обрядах за останні 150 років?



Виставлятиметься одна оцінка за письмове завдання.








18 ТРАВНЯ


ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ОСНОВ ПРАВОЗНАВСТВА

 

 

 

26 ТРАВНЯ

 

 ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

Звільнені: 9-А - Івашина Ю., Жила К.,     Пасс Д., Попова О., Слабко В., Сокол К., Шаповал В., Шидловська А.  9-Б - Мустафіна М.

 

 

 ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ

 Звільнені: 9-А - Івашина Ю., Жила К.,     Пасс Д., Попова О., Слабко В., Сокол К., Шаповал В., Шидловська А.  9-Б - Мустафіна М.






2 коментарі:

Kamila сказав...

Добрый день,это Камила Шукалович из 9-Б класса,
Как можно вам отправить весь мой материал по домашнему заданию?

Олег Хмелюк сказав...

на електронну поштову адресу: khmolm@gmail.com, або у месенджері Telegram на акаунт @khmolm чи мій номер телефону

Дописати коментар